دانلود آهنگ جدید ماکان بند به نام دلمو دزدید

 

Haamim_Zendegi_Kardam
Farzad_Farokh_Shahkareh_Khoda

 

دانلود آهنگ جدید ماکان بند به نام دلمو دزدید

ترانه: محسن حق نظری, موزیک: محمد عابدینی, تنظیم: امیر میلاد نیکزاد و حسین غمگین

Download New Music Macan Band – Delamo Dozdid

ماکان بند دلمو دزدید


 

 


جعبه موزیک

 

 


دلمو دزدید رفت حال دلمو دید رفت فقط ازم اسم کوچیکمو یه کلمه پرسید رفت

تا دلمو بهش دادم از خواب و خوراک افتادم همه اینا تقصیر خودمه از بس که من ساده ام

شهرو بالا پایین میکنم تا تورو پیدا کنم هر کاری میکنم که خودمو توی دل تو جا کنم

به همه میخوام ثابت بشه که من واقعا عاشقم وقتی منو داری نمیذارم توی دلت باشه غم توی دلت باشه غم

عاشقی یعنی همه ی دلت مال یکی باشه یعنی بین عقل و دلت واسه انتخابش حرفی نباشه

عاشق بشی میفهمی که چی میگم کنار تو انگاری یکی دیگم زندگیم با بودنت چیزی کم نداره

شهرو بالا پایین میکنم تا تورو پیدا کنم هر کاری میکنم که خودمو توی دل تو جا کنم

به همه میخوام ثابت بشه که من واقعا عاشقم وقتی منو داری نمیذارم توی دلت باشه غم توی دلت باشه غم

دلمو دزدید رفت حال دلمو دید رفت فقط ازم اسم کوچیکمو یه کلمه پرسید رفت

تا دلمو بهش دادم از خواب و خوراک افتادم همه اینا تقصیر خودمه از بس که من ساده ام

 

 
دانلود با کیفیت 320  


دانلود ریمیکس جدید ماکان بند به نام معرفت
دانلود آهنگ جدید ماکان بند به نام دلمو دزدید
دانلود دموی آهنگ جدید رهام هادیان کام
دانلود آهنگ رهام هادیان تو زیبایی
دانلود دمو آهنگ جدید امیر مقاره من قهر کردم
آهنگ وجدان از رهام هادیان
دانلود آهنگ جدید ماکان بند به نام به جون تو
مجموعه 4 آهنگ دلی جدید از امیر مقاره
دانلود آهنگ جدید ماکان بند به نام با تو
نسخه اصلی آهنگ هر بار این درو ماکان بند
آهنگ دلمو دزدید ماکان بند
آهنگ جدید ماکان بند به نام چشمامو میبندم
دانلود آهنگ جدید ماکان بند به نام دلمو دزدید
آهنگ جدید ماکان بند گره کور
دانلود نسخه بی کلام آهنگ جدید ماکان بند به نام دلمو دزدید
دانلود آهنگ دل من میده ترجیح
دانلود آهنگ جدید ماکان بند به نام گره کور
دانلود موزیک ویدیو آهنگ جدید ماکان بند به نام گره کور
آهنگ قصه ی من ماکان بند
دانلود آهنگ جدید و شاد ماکان بند یه خانواده دارم
دانلود آهنگ اسپانیایی ماکان بند
دانلود آهنگ جدید ماکان بند با نام اشکال نداره
دانلود آهنگ جدید ماکان بند بهت میاد
آلبوم جدید ماکان بند
دانلود آهنگ جدید ماکان بند به نام من بد تو خوب
دانلود ریمیکس جدید ماکان بند به نام من بد تو خوب
آهنگ جدید ماکان بند ((امیر مقاره))
دانلود موزیک ویدیو جدید ماکان بند به نام احساسی میشم
دانلود آهنگ جدید ماکان بند به نام واقعی
دانلود آهنگ جدید ماکان بند برمودا
دانلود آهنگ جدید ماکان بند به نام به جون تو
دانلود آهنگ جدید ماکان بند به نام حیف
دانلود آهنگ جدید ماکان بند به نام بن بست
دانلود فول آلبوم ماکان بند
آهنگ جدید ماکان بند به نام یه خانواده دارم 2
آهنگ جدید ماکان بند به نام حقیقت
آهنگ جدید ماکان بند به نام حیف
آهنگ جدید ماکان بند به نام دوره گرد
آهنگ جدید ماکان بند به نام بیا
آهنگ جدید ماکان بند به نام دوره گرد
دمو آلبوم جدید ماکان بند به نام چالوس
آهنگ جدید ماکان بند به نام من دلم تنگه
آهنگ جدید ماکان بند به نام دشمن
آهنگ جدید ماکان بند به نام گردنم بنداز
ریمیکس جدید ماکان بند به نام واقعی
آهنگ جدید امیر مقاره و حمید هیراد به نام سودا
دموی آهنگ جدید ماکان بند به نام با معرفت
آهنگ جدید ماکان بند ((امیر مقاره)) به نام لالایی
آهنگ جدید ماکان بند به نام ای وای من
آهنگ جدید رهام هادیان به نام سوسماز

آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

    سلنا گفته:
    این نظر در تاریخ 1399/4/15/7.

    پس بی کلامشو کی میسازید من کار واجبی دارم لطفا زود تر بسازید

    یاسمن گفته:
    این نظر در تاریخ 1399/4/14/6.

    کاربر تینا خانم یه نکته رو بهت گوش زد می کنم ماکان بند سقوط ناپذیره حداقل فعلا از همه خواننده ها بالا تره و اینو بدون هنوز که هنوزه این همه طرفدار داره و براش این همه نظر تو سایتای مختلف گذاشته میشه من آهنگ های محسن ابراهیم زاده و بعضی وقتاحامد همایونو گوش میدم ولی هیچ کدوم به پای ماکان نمیرسن گفتم بدونی

    این نظر در تاریخ 1399/4/14/6.

    کاربر مهدی خب دقیقا نقشت تو آوازی نو چیه ؟ بگو تا دروغت در بیاد

    دکتر گفته:
    این نظر در تاریخ 1399/4/14/6.

    الان سر چی دارید بحث می کنید همین قدر که این سایت در برخی موارد و اطلاع رسانی ها اونقدر با کفایت و خوب ظاهر شده که برخی طرفدارای نکس وان و آپ موزیک و حتی موزکفا به صدا در اومدن باید به این سایت افتخار کرد من شخصا ممنون موزیک باکس

    این نظر در تاریخ 1399/4/14/6.

    آقا اون کاربر مهدی که ادعا می کرد با آوازی نو کار می کنه چرا از همون نمی پرسید قطعا اگه دروغ نگفته باشه تو این کار دست داره و تمام

    Shayan گفته:
    این نظر در تاریخ 1399/4/14/6.

    کاربر رو هام خان خیلی با فرهنگی

    Shayan گفته:
    این نظر در تاریخ 1399/4/14/6.

    خب امیدوارم مدیر محترم سایت بیاد راجع به این اتفاقات عجیب توضیح بده

    این نظر در تاریخ 1399/4/14/6.

    نه خیلی با شخصیتت حال کردم روهام خان مقاره آفرین

    مهدی گفته:
    این نظر در تاریخ 1399/4/14/6.

    جعبه موزیک مافیای جدید موسیقی

    مهدی گفته:
    این نظر در تاریخ 1399/4/14/6.

    خوب آره دیگه این سایت شاید زیرمجموعه آوازی نو یا هر موسسه ای هست یا شایدم خودش یه موسسه ی فرهنگی هنریه

    Mohammad گفته:
    این نظر در تاریخ 1399/4/14/6.

    درجواب کاربر مهدی باید بگم که موافقم ولی اگه نفوذی باشه نه تنها در آوازی نو که در اکثر موسسات موسیقی مثل ترانه شرقی - گروه مهدی کرد و... وجود داره واقعا عجیبه

    Mohammad گفته:
    این نظر در تاریخ 1399/4/14/6.

    بله عذر خواهی کرده تو چت باکس

    این نظر در تاریخ 1399/4/14/6.

    واقعا روهام خان مقاره عذر خواهی کرده؟

    Mohammad گفته:
    این نظر در تاریخ 1399/4/13/5.

    در ضمن کاربر تینا فرمودید دموی آهنگ حامد همایون من خودم شخصا این خواننده رو دنبال می کنم من روحم هم از همچین دمویی خبر نداشت از زبان شما شنیدم و تو سایت دنبالش گشتم و پیداش کردم فکر می کنم شما جوابتون رو خودتون به خودتون دادید که این دمو ها واقعا عجیب هستند وقتی بعد این همه مدت فقط تو سایت موزیک باکس یافت میشه و جای دیگه اسمی ازشون نبرده؟؟؟

    Mohammad گفته:
    این نظر در تاریخ 1399/4/13/5.

    جعبه موزیک با یک سکوت معنا دار اقدام به پخش آهنگ در صبح نکرد وآهنگ رو حتی در طی روز هم نزاشت و آهنگ شب همان تاریخ در سایت قرار گرفت

    یاسمن گفته:
    این نظر در تاریخ 1399/4/13/5.

    خیلی قشنگ بود که

    Mohammad گفته:
    این نظر در تاریخ 1399/4/13/5.

    دو یا سه روز قبل در همین سایت و در صفحه ی دموی دلمو دزدید ماکان بند کاربرروهام خان مقاره اولین شعله ی آتش رو روشن کرد و گفت که جعبه موزیک دروغ میگه و این آهنگ نه قرار است تیتراژ فیلم باشد و نه اصلا پخش شود و جعبه موزیک با آرامش و تواضع کامل جواب داد و خبر را درست دانست و دقیقا دو روز بعد خبر پخش آهنگ همه جا پیچید به طوری که کاربر مذکور در چت باکس سایت اقدام به عذر خواهی کرد؟

    Mohammad گفته:
    این نظر در تاریخ 1399/4/13/5.

    قابل توجه کاربر تینا ی عزیز ما موضوع رو شلوغ نکردیم بلکه واقعا مورد عجیبیه شما خودتون فرمودید آهنگ محسن ابراهیم زاده من خودم این دمو رو چند جای دیگه دیدم و اهمیتی ندادم تا روزی که موزیک باکس گذاشت.؟

    Tina گفته:
    این نظر در تاریخ 1399/4/13/5.

    تازه ممکنه همش یه تصادف باشه بعدش هم دمو های دیگه ای رو هم از جعبه موزیک دیدیم که بسیار جدید تر از زمان خودشون بودن و هستن مثل همین دموی دونه دونه 2 یا آهنگ حامد همایون دوباره من دوباره تو که هنوز که هنوزه خیلی از سایتای مطرح نزاشتن پس انقد جو بی خودی ندین ممنون

    Tina گفته:
    این نظر در تاریخ 1399/4/13/5.

    خب حالا انقد شلوغش نکنید همه چیزو پلیسی می کنید. انقد سخته که ببینید یه گروه خوانندگی به ته خط رسیدن و چیزی برای ادامه ندارن؟

    مهدی گفته:
    این نظر در تاریخ 1399/4/13/5.

    شایدم جعبه موزیک تو آوازی نو نفوذ داره

    Mohammad گفته:
    این نظر در تاریخ 1399/4/13/5.

    امروز راننده تاکسی محله مون میگفت کار خودشونه

    دو رگه گفته:
    این نظر در تاریخ 1399/4/13/5.

    شاید کار آمریکای جنایت کاره

    این نظر در تاریخ 1399/4/13/5.

    راس میگی همه چی یه جوریه

    Mo.na گفته:
    این نظر در تاریخ 1399/4/13/5.

    دوستان یه نکته ی عجیب دمو تیکه های به هم چسبیده بود و نکته دیگه اینکه خیلی دقیق منتاژ شده بود و چیزی که خیلی خیلی عجیب تره اینکه من فقط تونستم این دمو رو اون اوایل تو موزیک باکس ببینم و هیچ سایتی تامدت ها نزاشتش به نظرتون یکم ماجرا بو نمیده لطفا نظر بدید

    Mohammad گفته:
    این نظر در تاریخ 1399/4/13/5.

    دموش بهتر بود یه طرف این که واقعا شبیه همون دمو هست و تفاوت چندانی نداره یه طرف این بار خراب کردی ماکان

    vv گفته:
    این نظر در تاریخ 1399/4/13/5.

    خوبه ولی به پای آهنگ قبلیاش به خصوصعاشق که میشی وناخداو دو دقیقه بودی حالا نمیرسه

    corooona گفته:
    این نظر در تاریخ 1399/4/13/5.

    بازدیدش که خیلی خوب بود تو همه سایتا و البته جعبه موزیک

    cr7 گفته:
    این نظر در تاریخ 1399/4/13/5.

    ماکان افتاده رو دور سقوط دلمو دزدید و با تو یکی از یکی بدتر

    این نظر در تاریخ 1399/4/13/5.

    دقیقا همون دمویی هس که جعبه موزیک گذاشت

    Shayan گفته:
    این نظر در تاریخ 1399/4/13/5.

    ماکان نمی داد بیرون بهتر بود

    نارتو گفته:
    این نظر در تاریخ 1399/4/13/5.

    خب الان همین چی بود اون روز داشتین خودتونو میکشتین واسش

    مهدی گفته:
    این نظر در تاریخ 1399/4/13/5.

    دموش قشنگ تر بود تا اصلیش

.:

.

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: